tirsdag 13. oktober 2009

Gutta boys



Jeg er mildt sagt litt overtrøtt i dag, siden det ble så sent på morrakvisten før jeg sovnet. Men lovet jo i natt å legge ut noen bilder av gutta også. Absolutt ikke bilder av god kvalitet, de yter heller ikke småtassene
rettferdighet, men det er nå det jeg har nå. Mailene fortsetter å komme, kjempekoselig det.
Skulle svart på 3 stykker nå i kveld, men dere får ha meg unnskyldt, er litt for trøtt til å sende mailer nå.
Takk Guro for utrolige morsomme og hyggelige mail, forsøker å sende deg noe stoff og bilder i morgen-ok?
Takk til mine to søstre for koselige kort i dag. Til Ritamor, og til dere andre som har sendt gratulasjoner til meg i dag.










En liten høsthilsen til dere alle.

1 kommentar:

  1. Go morn Rigmor :)
    Gratulere med vel overstått!
    Var det jeg som holdt dere våken til langt på natt? Håper ikke det, men det ble jo en lang samtale :) Hehe, kan faktisk ikke huske sist jeg snakket så lenge i tlf, og du må hilse Odd og takke for en utrolig koselig prat :)

    Valpene er bedårende, og det ser man uavhengig av bildekvalitet. Og jeg syns det er godt gjort å få de til å posere så fint, hva bestakk du de med? :D

    Flotte høstdekorasjoner, har du laget de selv?
    I såfall misunner jeg deg kreativiteten :P

    Gleder meg til å få epost fra dere, men ikke stress med det!! Vi har det ikke såå travelt :)

    Ønsker dere alle en strålende høstdag.

    SvarSlett